Skip to content

Zapewnienie postępu w podstawowej opiece zdrowotnej – co realistycznie może osiągnąć reforma systemu opieki zdrowotnej

2 miesiące ago

531 words

W obecnym otoczeniu politycznym budowanie konsensusu w sprawie reformy systemu opieki zdrowotnej okazało się trudnym zadaniem. Jednak wartość wzmocnionej infrastruktury podstawowej opieki zdrowotnej jest jedną wyraźną strefą porozumienia między decydentami. Wiodące stowarzyszenia zawodowe skupiły się na zasadach restrukturyzacji podstawowej opieki zdrowotnej, wspierając dom opieki medycznej skupiony na pacjentach (patrz Tabela 1) .1 Oprócz tej reorganizacji świadczenia opieki podstawowej eksperci zalecili trzy inne obszary poprawy: reformę płatności zwiększenie liczby personelu podstawowej opieki zdrowotnej oraz lepsze śledzenie koordynacji opieki między lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej a specjalistami.2.3 Pomimo widocznego porozumienia w sprawie reformy podstawowej opieki zdrowotnej, nie ma pewności, że obecnie omawiane ustawy reformy systemu opieki zdrowotnej sprawią, że te oparte na konsensusie zalecenia staną się rzeczywistością. Opieka podstawowa jak dotąd zajęła miejsce tylne dla bardziej kontrowersyjnych elementów rachunków reformy systemu opieki zdrowotnej, takich jak sposoby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia, instytucji indywidualnych i pracodawców, strategii finansowania i reformy zaniedbania medycznego. Podczas omawiania opieki podstawowej często łączy się ją z opieką zapobiegawczą – na przykład w kontekście zwiększających się zachęt do badań przesiewowych – ale inne ważne funkcje świadczeniodawcy opieki podstawowej, takie jak zarządzanie chorobami przewlekłymi, są krótkookresowe.
Tabela 2. Tabela 2. Główne elementy podstawowej opieki medycznej Składniki obecnego ustawodawstwa reformującego opiekę zdrowotną. Rozważane główne projekty legislacyjne będą wdrażały reformy o różnym stopniu w czterech wyżej wymienionych osiach (zob. Tabela 2). W odniesieniu do reorganizacji świadczenia opieki podstawowej, zarówno senat, jak i rachunki za dom stworzyłyby odpowiedzialne organizacje opiekuńcze , które mogłyby uczestniczyć w oszczędnościach uzyskanych w ramach Medicare i kwalifikować się do premii motywacyjnych opartych na wynikach. Projekt ustawy o gospodarstwie domowym zawiera wyraźniejsze poparcie dla koncepcji domu opieki medycznej, przeznaczając prawie 3 miliardy dolarów na 5-letnie projekty demonstracyjne w ramach Medicare i Medicaid; po stronie Senatu domy opieki medycznej wymienia się jako jeden model reformy praktyki, który ma być promowany przez nowe Centrum Innowacji. Centrum Innowacji będzie znajdować się w Centrach Usług Medicaid i Medicare i otrzyma 10 miliardów dolarów finansowania w ciągu 10 lat. Ostatecznie, projekt uchwalony przez Senacki Komitet ds. Zdrowia, Edukacji, Pracy i Emerytur (HELP) zainicjuje program przedłużenia opieki podstawowej, który będzie edukować usługodawców na temat opartych na dowodach terapii, medycyny prewencyjnej, promocji zdrowia, zarządzania chorobami przewlekłymi i zdrowie.
Reforma płatności odnosi się zarówno do zmniejszenia różnicy dochodów między lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, jak i specjalistów oraz do zmiany metod refundacji w celu zapewnienia zachęt do poprawy wyników w zakresie środków jakości. Zgodnie z ustawą House płatności Medicare za usługi podstawowej opieki zdrowotnej wzrosłyby o 5%; zgodnie z projektem Komisji Finansów Senatu płatności te wzrosłyby o 10%. Ponadto rachunek House pozwoliłby, aby płatności Medicare za takie usługi rosły szybciej niż płatności za inne usługi; połączyłoby również państwowe refundacje Medicaid dla podstawowej opieki zdrowotnej z stawkami Medicare i zapewniało federalne fundusze na wsparcie tej zmiany
[podobne: lekarstwo z orzecha włoskiego, kreatynina cena badania, skierowania do sanatorium zwroty ]

Powiązane tematy z artykułem: kreatynina cena badania lekarstwo z orzecha włoskiego skierowania do sanatorium zwroty