Skip to content

Zapewnienie postępu w podstawowej opiece zdrowotnej – co realistycznie może osiągnąć reforma systemu opieki zdrowotnej ad

2 miesiące ago

537 words

Ustawa Komisji Finansów Senatu zawiera przepis zezwalający na zapłatę każdej nowej osoby zapisującej się na program Medicare na wizytę u swojego głównego dostawcy usług opieki zdrowotnej w konkretnym celu stworzenia zindywidualizowanego planu prewencji. Jednak w obu izbach Kongresu zachęty do poprawy wyników nie wykraczają poza projekty demonstracyjne. Na przykład, Centrum Innowacji w Senacie wzywa do promowania modeli, które zmieniają praktyki z refundacji za usługi w kierunku kompleksowej płatności za odcinki opieki. Jeśli chodzi o zwiększanie liczby pracowników opieki podstawowej, rachunek House a jest bardziej solidny niż rachunki Senatu. Oba domy będą redystrybuować obecnie niewykorzystane miejsca na pobyt medyczny na rzecz szkolenia dla lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej. Obaj finansowaliby również nauczanie ośrodków zdrowia lub ambulatoryjne szkolenie w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, na przykład w ośrodkach zdrowia społeczności. Projekt Komisji Senackiej ds. Finansów upoważnia do tego 230 milionów dolarów w ciągu 5 lat. Rachunek House idzie dalej, przywłaszczając sobie prawie 7 miliardów dolarów w ciągu 10 lat dla różnych programów wzmacniających szkolenie w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej. Plany obejmują rozbudowę National Health Service Corps, która oferuje redukcję zadłużenia lekarzom pracującym w regionach, w których brakuje pracowników służby zdrowia; zapewnianie finansowania pożyczek studentom medycyny prowadzącym karierę w podstawówce; oraz budowanie potencjału akademickiego w podstawowej opiece zdrowotnej poprzez bezpośrednie wspieranie programów pobytowych w medycynie rodzinnej, ogólnej medycynie wewnętrznej, pediatrii ogólnej i geriatrii, a także w przypadku asystentów lekarza.
Czwarty filar reformy podstawowej opieki zdrowotnej, lepsze śledzenie koordynacji opieki, wynika z pozostałych trzech: jest to niezbędny krok w mierzeniu skutków, jakie reorganizacja opieki, reforma płatności i zwiększenie zatrudnienia będą miały na wynik pacjenta. Pakiet bodźców ekonomicznych podany wcześniej w tym roku – amerykańska Ustawa o Odzysku i Reinwestycji z 2009 r. – przydzieliła 19 miliardów dolarów na wsparcie technologii informacyjnych na temat zdrowia. Obecne projekty będą opierać się na tej inwestycji, tworząc krajowe izby rozrachunkowe podnoszące jakość, które będą monitorować i raportować pewne wskaźniki jakości, takie jak różnice w stanie zdrowia i odpowiedniość opieki. Rachunki wymieniają środki koordynacji opieki jako objęte inicjatywami poprawy jakości, chociaż żadna z nich nie opisuje wyraźnie konkretnych mierników jakości, które byłyby wykorzystywane do śledzenia koordynacji opieki.
Krytyczne spojrzenie na główne elementy opieki podstawowej dotyczące reformy systemu opieki zdrowotnej ujawnia zarówno potencjał postępu, jak i poważne braki. Programy pilotażowe dla odpowiedzialnych organizacji opiekuńczych i modele opieki oparte na domu opieki medycznej dostarczą dowodów, które pomogą przeprowadzić reorganizację świadczenia opieki na dużą skalę. Sceptycy wskazują jednak na znaczące koszty startowe związane z przekształceniem praktyk lekarskich w nowatorskie struktury dostarczania – i przypuszczają o praktycznych trudnościach z równoważeniem celów związanych z koordynacją i dostępnością opieki z celami ograniczenia kosztów. Reforma płatności mogłaby pomóc w złagodzeniu tego napięcia, a obowiązujące przepisy zwiększyłyby refundacje Medicare (i w domowym rachunku, Medicaid) na usługi podstawowej opieki zdrowotnej
[patrz też: dorośli z zespołem aspergera, skierowania do sanatorium zwroty, lekarstwo z orzecha włoskiego ]

Powiązane tematy z artykułem: dorośli z zespołem aspergera lekarstwo z orzecha włoskiego skierowania do sanatorium zwroty